09.00-09.45: MORGENMADSBUFFET OG REGISTRERING
(for dem der ikke har deltaget i læringsseminarer torsdag)
09.45-10.00: VELKOMST
10.00-11.15: PLENUM 1
Plenum 1 – lokale “teatersalen”
Eksemplarisk evaluering i en multikulturel verden: En udforskning af den professionelle evaluators nye tilgange og positioner
Stewart Donaldson, Professor of Psychology and Community & Global Health Executive Director, Claremont Evaluation Center (CEC), Director, The Evaluators’ Institute (TEI), Claremont Graduate University
11.15-11.30: PAUSE
11.30-13.00: PARALLELSESSIONER 1
Parallelsession 1A – lokale C
Den agile evaluators glæder og forbandelser (E)
Kamilla Damgaard, specialkonsulent, Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune
Pernille Askgaard Worsøe, chefkonsulent, Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune
Parallelsession 1B – lokale B
Casebaseret audit: Evaluators rolle i en involverende analyseproces (E)
Mette Gubi Axelsen, konsulent, DEFACTUM, Region Midtjylland
Marianne S. Balleby, konsulent, DEFACTUM, Region Midtjylland
Parallelsession 1C – lokale E
Erfaringer med Den Socialøkonomiske Investeringsmodel, SØM, i afprøvningen af MOVE (E)
Stine Kjær, fuldmægtig, Socialstyrelsen
Bolette Pedersen, specialkonsulent, ph.d., Socialstyrelsen
Parallelsession 1D – lokale D
De vigtige evalueringer, som ingen bestiller (D)
Stefan Brendstrup, partner og chefkonsulent, Pluss Leadership
Parallelsession 1E – lokale H
Komplekse evalueringer i en lunefuld og omskiftelig tid (A)
Mads Teisen, ekstern lektor v. Københavns Universitet, chefkonsulent, Region Hovedstaden
Henriette Holscher, ledelses- og organisationskonsulent, Region Hovedstaden
11.30-13.00: PAPER SESSION 1
Paper 1A – lokale F
Evaluering af kultur. Præsentation og diskussion af den forskningsbaserede evaluering af Aarhus 2017
Louise Ejgod Hansen, projektleder, Center for Kulturevaluering, Aarhus Universitet
Hans Peter Degn, centerleder, Center for Kulturevaluering, Aarhus Universitet
Paper 1B – AFLYST
Are students’ course evaluations reflective of their perceived grade level on learning objectives?
Tine Nielsen, cand.psych, Lektor/BSc, MSc, PhD Psychology, Associate professor, Institut for Psykologi, Københavns Universitet
Paper 1C – lokale F
Socio-emotionel læring i klasseværelset: Et randomiseret forsøg med brug af machine learning til at finde heterogene effekter.
Anne Folke Larsen, analytiker, Rockwool Fondens Interventionsenhed
13.00-14.00: FROKOST OG CHECK-IN PÅ HOTELLET
14.00-15.15: PLENUM 2
Plenum 2 – lokale “teatersalen”
Evalueringsudvikling i det lange perspektiv – set fra forskellige positioner.
Olaf Rieper, Forskningsleder emeritus, VIVE
Carsten Strømbæk Pedersen, Kontorchef, Center for Data, Analyse og Metode i Socialstyrelsen
15.15-15.30: PAUSE
15.30-17.00: PARALLELSESSION 2
Parallelsession 2A – lokale E
Mikro-projektmodellen: Hvordan stimuleres udvikling og evaluativ tænkning i en presset hverdag? (Ø)
Eva Juul Toldam, udviklingskonsulent, CFD Rådgivning
Parallelsession 2B – Lokale C
Når evaluator understøtter kvalitetsudvikling af praksis: Hvordan? Og hvad betyder det for evaluatorrollen? (D)
Malthe Pihl, manager, Rambøll Management Consulting
Carsten Strømbæk Pedersen, kontorchef, Socialstyrelsen
Helle Stentoft Dalum, Rambøll Management Consulting
Parallelsession 2C – lokale B
Når vi ikke kan måle virkning (E)
Tobias Bühring, senioranalytiker, Oxford Research
Martin Bæksgaard Jakobsen, chefanalytiker, Oxford Research
Parallelsession 2D – lokale D
Metodemodning i praksis – uddrag af frugtavlerens håndbog (Ø)
Mikkel Møldrup-Lakjer, cand. mag og master i evaluering, Socialstyrelsen
Louise Glerup Aner, specialkonsulent, Socialstyrelsen
Parallelsession 2E – lokale H
Evaluatorens rolle i de sociale investeringer (D)
Dorte Bukdahl, centerchef, Copenhagen Dome – Videnscenter for socialøkonomi
Robin Vickery, projektchef, Copenhagen Dome – Videnscenter for socialøkonomi
15.30-17.00: PAPER SESSION 2
Paper 2A – AFLYST
Vidensevaluering af virksomhedsefterretning: To tilgange.
Kitt Plinia Nielsen, ph.d.studerende, Department of Political Science, Københavns Universitet
Paper 2B – lokale F
Sociale indsatser skal vidensbaseres – men hvad er viden? En case for multiple metoder og vidensforståelser
Nanna Brink Larsen, ph.d., projektleder for satspuljeprojektet Støttet Normalitet – Lovende Praksis, Spydspidsen, Københavns Kommune