Generalforsamling 2020

Regnskab 2019 & Budget 2021

Referat DES generalforsamling 2020

Kære medlem

Du indkaldes hermed til generalforsamling tirsdag den 22. september kl.11.00-12.00. General- forsamlingen afholdes i år online på ZOOM via link

(LINK)

Alle medlemmer har adgang til generalforsamlingen, og vi opfordrer jer alle til at deltage, så I kan få indflydelse på, hvem der skal være i bestyrelsen, og hvad Dansk Evalueringsselskab skal beskæftige sig med i det kommende år.  Derudover er der på generalforsamlingen valg til den nye bestyrelse. Som bestyrelsesmedlem får du unik mulighed for at sætte præg på de aktiviteter som afholdes i regi af Dansk Evalueringsselskab. Du får desuden mulighed for at arbejde sammen med kompetente kollegaer fra alle dele af evalueringsverdenen, om det vi har en fælles interesse for – evalueringer.

Valg af bestyrelsen foregår også online – brug nedestående link til anonym afstemning:

(LINK)

Hvis du allerede nu ved, at du vil stille op til bestyrelsesvalget, vil vi opfordre dig til at sende en tilkendegivelse til des@ineva.dk. Der vil naturligvis også være mulighed for at opstille på selve dagen.