Generalforsamling 2023

Referat_Generalforsamling 2023

Dagsorden:

2. Bestyrelsens beretning (bilag: Bestyrelsens beretning)
  3. Aflæggelse af regnskab (Bilag: Regnskab og budget)
  4. Behandling af evt. forslag til vedtægtsændringer (ingen forslag modtaget)
  5. Behandling af indkomne forslag (ingen forslag modtaget)
  6. Fastlæggelse af budget og kontingent (bilag)
  7. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  8. Eventuelt

Du indkaldes hermed til generalforsamling fredag den 29. september 2022 kl. 9.00-9.30

Der er ikke tilmelding påkrævet til generalforsamlingen.

Har du forslag til behandling på generalforsamlingen bedes du sende det til sekretariatet på des@ineva.dk senest en uge før generalforsamlingen.

Alle medlemmer har adgang til generalforsamlingen, og vi opfordrer jer alle til at deltage, så I kan få indflydelse på, hvem der skal være i bestyrelsen, og hvad Dansk Evalueringsselskab skal beskæftige sig med i det kommende år.

Der er på generalforsamlingen valg til den nye bestyrelse. Som bestyrelsesmedlem får du unik mulighed for at sætte præg på de aktiviteter som afholdes i regi af Dansk Evalueringsselskab. Du får desuden mulighed for at arbejde sammen med kompetente kollegaer fra alle dele af evalueringsverdenen, om det vi har en fælles interesse for – evalueringer.

Hvis du allerede nu ved, at du vil stille op til bestyrelsesvalget, vil vi opfordre dig til at sende en tilkendegivelse til des@ineva.dk. Der vil naturligvis også være mulighed for at opstille på selve dagen.