Generalforsamling 2021

Årsrapport 2020 til brug for generalforsamlingen (se side 8 i årsrapporten)

Årsrapport 2020 til brug for generalforsamlingen og DES budget 2022

Referat DES generalforsamling 2021_til offentliggørelse

Kære medlem

Du indkaldes hermed til generalforsamling onsdag d.29 september 2021 kl. 14.00-16.00.
Den første time bruger vi på et fagligt indspark: Nikolai Weissert fortæller med udgangspunkt i sin bog ‘Evaluering i Udvikling’. Gå-hjem-mødet og generalforsamlingen afholdes digitalt via ZOOM på nedestående link: online på ZOOM via link

Link til Zoom

Tilmelding er ikke påkrævet, men vi vil sætte stor pris på en mail til des@ineva.dk, så vi har lidt styr på, hvor mange vi bliver.

Har du forslag til behandling på generalforsamlingen bedes du sende det til sekretariatet på des@ineva.dk senest onsdag den 22. september kl. 12.

Alle medlemmer har adgang til generalforsamlingen, og vi opfordrer jer alle til at deltage, så I kan få indflydelse på, hvem der skal være i bestyrelsen, og hvad Dansk Evalueringsselskab skal beskæftige sig med i det kommende år.

Der er på generalforsamlingen valg til den nye bestyrelse. Som bestyrelsesmedlem får du unik mulighed for at sætte præg på de aktiviteter som afholdes i regi af Dansk Evalueringsselskab. Du får desuden mulighed for at arbejde sammen med kompetente kollegaer fra alle dele af evalueringsverdenen, om det vi har en fælles interesse for – evalueringer.

Hvis du allerede nu ved, at du vil stille op til bestyrelsesvalget, vil vi opfordre dig til at sende en tilkendegivelse til des@ineva.dk. Der vil naturligvis også være mulighed for at opstille på selve dagen.