Generalforsamling 2019

Budget 2019

Referat Generalforsamling DES 2019

Kære medlem

Du indkaldes hermed til generalforsamling torsdag den 5. september kl.kl. 17.15-18.00 2019.  Generalforsamlingen afholdes i forbindelse med vores årskonference, som foregår på

Comwell i Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding.

Alle medlemmer har adgang til generalforsamlingen, og vi opfordrer jer alle til at deltage, så I kan få indflydelse på, hvem der skal være i bestyrelsen, og hvad Dansk Evalueringsselskab skal beskæftige sig med i det kommende år.

Derudover er der på generalforsamlingen valg til den nye bestyrelse. Som bestyrelsesmedlem får du unik mulighed for at sætte præg på årskonferencen samt de øvrige aktiviteter, som afholdes i regi af Dansk Evalueringsselskab. Du får desuden mulighed for at arbejde sammen med kompetente kollegaer fra alle dele af evalueringsverdenen, om det vi har en fælles interesse – evalueringer.

Hvis du allerede nu ved, at du vil stille op til bestyrelsesvalget, vil vi opfordre dig til at sende en tilkendegivelse til des@ineva.dk. Der vil naturligvis også være mulighed for at opstille på selve dagen.