Parallelsession 4E

Fremtidens evalueringsproces: Sociale medier som evalueringsmetode – hvornår og hvordan kan de bruges?

I disse år bevæger en særlig generation af mennesker sig ud på arbejdsmarkedet: De digitalt indfødte. Det er den første generation af voksne, som har levet hele deres liv med internet, mobiltelefoner og sociale medier. Ud af de yngre medarbejdere mellem 25 og 35 år er det kun 6 %, der ikke er til stede på sociale medier – og tallet er helt nede på 2 % for de 16-24-årige. Men hvad betyder det for den måde, vi evaluerer på? Og hvordan kan vi bruge sociale medier til fx evaluering af adfærd, effekt og tilfredshed? Og hvornår skal vi passe på? Vi kigger igennem cases nærmere på fordele og opmærksomhedspunkter, når man bruger sociale medier i evalueringer, og stiller skarpt på, hvordan du gennem enkelte trin kan få fingrene i det potentiale, der ligger i brugen af sociale medier i evalueringsprocesser i din organisation.

Du kan deltage som både ny og garvet inden for evalueringsfeltet og uanset baggrund. Der vil være eksempler, som både relaterer sig til ledere, HR, konsulenter og medarbejdere.

Præsentation

Artikel om fremtidens evalueringsproces

Oplægsholder

Nicole Baandrup Nielsen, ledelseskonsulent, LEAD – enter next level